náhledy
Ve druhé polovině třicátých let vznikl šestikolový vojenský vůz Škoda 903. Třínápravový vůz byl vybaven pohonem 6x4 s dvoustupňovými redukcemi.
Autor: Škoda Auto
Celkem bylo vyrobeno 42 vozů Škoda 903 s otevřenou karoserií, velitelský break a limousina. Tento konkrétní vůz byl v roce 1949 přestavěn z vojenského na hasičský speciál.
Autor: Škoda Auto
V roce 1946 byla zahájena sériová výroba prvního poválečného modelu ŠKODA 1101 „Tudor“. Širokou paletu civilních provedení doplnily přibližně čtyři tisíce vozů 1101 VO (vojenský otevřený) a 1101 P (pohotovostní) s ryze účelovou otevřenou karoserií.
Autor: Škoda Auto
V letech 1952–1958 vzniklo 30 prototypů terénního automobilu Škoda 973 s pohonem všech 4 kol (4x4). Obratný a lehký automobil byl vyvíjený pro tendr na nový automobil pro československou armádu.
Autor: Škoda Auto
Existovalo několik karosářských variant Škody 973 – otevřená, dvoudveřová, čtyřdveřová, štábní, radiovůz. Díky pohonu všech čtyř kol s redukcí a uzávěrkami diferenciálů si vůz vedl velice dobře v terénu.
Autor: Škoda Auto
Mezi roky 1966 až 1972 bylo v v novozélandském městě Otahuhu vyrobeno téměř 3000 vozů Trekka. Podvozek automobil převzal od modelu Škoda Octavia.
Autor: Škoda Auto
Vozy Trekka byly dodávány s různými karoseriemi, od třídveřového pick-upu s plátěnou střechou nebo pevnou z plastů, až po plážovou variantu.
Autor: Škoda Auto